PB: Your Filter Factory’s nieuwe leadmagneet

De uitdaging en oplossing

PB heeft een volledige rebranding ondergaan in samenwerking met Wettermerk. Hierdoor voldeed de oude website van PB niet meer aan de nieuwe identiteit. De nieuwe website moest aansluiten bij de vernieuwde identiteit en het rebelse karakter van PB. Het doel van de nieuwe website is om leads te genereren en de zichtbaarheid van de producten voor de eindgebruikers te verbeteren.

We zijn begonnen met het ontwerpen van een salesfunnel, die werd uitgewerkt in een schets en voorzien van een opvallend rebels design, compleet met afbeeldingen en teksten die passen bij hun merk. Het resultaat was een heldere customer journey, die het voor eindgebruikers eenvoudiger maakt om de juiste oplossing te vinden via een keuzehulp. Daarnaast werd er een funnel ontwikkeld voor zowel eindgebruikers als dealers, waarbij rekening werd gehouden met hun verschillende informatiebehoeften.

Resultaat: een gebruiksvriendelijke, moderne website die aansluit bij de merkidentiteit

www.yourfilterfactory.com
Package: custom design

Over PB

Al meer dan 20 jaar is PB dé specialist op het gebied van membraantechnologie, met een focus op ultrafiltratie. Ze leveren hoogwaardige modules en systemen die zorgen voor bacterievrij water. Hoewel ze de membranen zelf niet produceren, assembleren ze deze en werken ze nauw samen met gerenommeerde leveranciers om de beste membranen voor hun systemen te selecteren.

opdrachtgever

PB

branche

Watertech

tags

Nederlands, website

resultaat

Salesgerichte website

De aanpak van Wettermerk

Wettermerk was cruciaal in het vormgeven van de vernieuwde website van PB International na een recente herpositionering en rebranding. Samen met de inhouse-ontwikkelaars van Basticom werd na slechts één sessie en werkbezoek alle noodzakelijke informatie verzameld. Hierdoor konden strategisch ontworpen salesfunnels en wireframes worden ontwikkeld. Het nieuwe webdesign, dat naadloos aansluit bij de merkidentiteit, weerspiegelt PB International’s deskundigheid in klantontzorging van begin tot eind. Dit heeft geresulteerd in verhoogde leadgeneratie en verbeterde productzichtbaarheid.

“De samenwerking met Wettermerk overtrof onze verwachtingen. Hun grondige kennis van onze sector en hun vermogen om snel te schakelen zorgden voor een naadloos en vlot proces. Je kon echt merken dat ze precies begrepen wat nodig was om onze website te transformeren in een krachtige tool binnen onze verkoopstrategie,” aldus Arran Kassens van PB.

PB heeft nu een dynamische en doelgerichte website die niet alleen aansluit bij hun rebelse merkidentiteit maar ook een cruciale rol speelt in het verbeteren van hun leadgeneratie en zichtbaarheid van producten.

Laat ook zien wie je merkelijk bent

Ontdek ons stroommodel, bepaal jouw positie en plan een groeigesprek. Dan gaan we samen kijken naar de beste oplossing.