Meer dan vijf jaar geleden werd Wettermerk opgericht met de ambitie om watertechnologen te helpen hun innovatieve ideeën succesvol in de markt te zetten. Sindsdien is Wettermerk uitgegroeid tot een specialistisch bureau met een stevige positie in watertechnologie en cleantech. Een reis waar wij trots op zijn.
Om de volgende fase van groei en ontwikkeling mogelijk te maken, draagt oprichter Ruth Rottiné per oktober het stokje als directeur en eigenaar over aan Karinus Rauwerda en Geert Kuurstra van communicatiebureau Compion.
Compion is, net als Wettermerk, stevig geworteld in Friesland en heeft ervaring in de watersector, cleantech en maakindustrie. De nieuwe eigenaren brengen aanvullende kennis en ervaring mee, én disciplines als film, fotografie en webdevelopment. Daarmee ontstaat er voor Wettermerk meer slagkracht en kunnen we onze klanten nog beter bedienen.
Voor jou als klant verandert er zo min mogelijk. Wettermerk blijft zelfstandig opereren onder eigen merk en naam, met dezelfde focus op kwaliteit, persoonlijke aanpak en kennis van de sector. Ook het team van Wettermerk blijft grotendeels gelijk, maar krijgt versterking vanuit het team van Compion.
Ruth blijft de komende maanden nauw betrokken om een soepele overgang te garanderen en neemt daarna plaats in de Raad van Advies van Wettermerk.
Voor leden van Water Alliance zal Ruth op 28 oktober, tijdens het WaterCampus Business Café, nog eenmaal haar kennis en ervaring delen. Ook is er gelegenheid om persoonlijk kennis te maken met Geert en Karinus.
Met deze stap kijken wij vol vertrouwen naar de toekomst. Samen met Compion bouwen we verder aan onze rol als specialistisch marketingbureau in watertechnologie, cleantech en maakindustrie, met als doel onze klanten optimaal te begeleiden in hun groei en succes.